Monday, March 14, 2011

Wow.......Sabar...banyak bersabar.....banyak pon ada limit gak....

Setiap insan di dunia mesti de kesabaran. Itu yg pasti!
Tapi terpulang pada pihak individu sendiri.
Ada yg tak leh sabar, ada yg leh cepat hilang sabar dan ada
yg banyakkkkkkk bersabar.
Tapi dianalisiskn balik, org yg banyakkk sabar tu jangan sesekali
asal boleh pijak kepala dia ehk....Salah langkah parah nanti.
Diam bukan bermakna setuju malah bangkang
tapi "DAH! Tak kuasa nk layan..Penat! Penat! Penat!dgn org yg betul tk phm bahase"
Diam, diam juga. Tapi kalau bile dah tiba bom nk meletup
ahh, pat tu baru nk terperanjat beruk.
Jadi kesimpulannya, setiap kesabaran itu de hadnya tahu tak?! Termasuk diriku ini
Jangan nanti kau lak yg terberuk nanti.
Tapi aku masih boleh bertahan, tapi jangan...jangan...
Jangan sesekali uji kesabaran aku
Tak reti lagie?Nak aku pakai bahasa kesat baru nk paham.
Org macam gini pon masih wujud ehk *thinking*
Ohhh, bak pepatah org angmoh kate "I cant be bothered anymore"Tk mahu salahkn aku sorang je, kau pon de salahnya jugak tapi aku tk heboh-heboh kan la.....
pemikiran tu moden la sikit....jgn jadi kuno....

No comments:

Post a Comment

Pelawat