Saturday, April 23, 2011

Perbarisan Perpisahan Komandan 2011


inilah barisan2 budak ak (Intake 2008) yang masuk perbarisan komandan ....ak pun mestila join sekali...
cuaca pagi tu pun agak ok gak....sejuk je...xde matahari....tapi yang x syoknya nak tunggu dato' komandan datang.....lama giler.....sampai ak pu naik bosan dah.....tapi anyway, ak berjaya gak tamatkan perbarisan ni dengan jayanya...congrates to all my squad....


Ni la muka2 bakal perwira negara...(ayat xbley blah)
yang tgh angkat topi kat tengah2 tu la ak...smart kan...haha



belum kawad lagi dah bergambar.....


Ni sume satu bilik.....bilik 8-7 Batalion Jebat.....


Bergambar bersama Cik Aidid.....our KSM Jebat


Nampak x muka ak....kat center...haha...belakang sekali.


muka happy selepas tamat kawad....(bukan tamat latihan ok..)




Sempat lagi nak berposing2 budak2 nie...memang gaya la intake ak  nie.....keep it up guys....


ni la sume budak2 yang join perbarisan hari tu.....congrates to all of you..xda sorang pun yang pengsan hari tu....nice work guys....

9 comments:

  1. kat dalam pic bertiga ya, by kenal org kat blkg..amar bin azmi nak??

    ReplyDelete
  2. nya yalah penghulu mek orang masa plkn lok..

    ReplyDelete
  3. aduiii terkeluar biji mata nk tgk muka sorg2 2...klu blh mata ni zoom, dh zoom dah cari org..

    ReplyDelete

Pelawat